پاپو
تاریخ انتشار : 23 مرداد 1398 12:55

موضوع نوشته: صفحه نخست » دنیای فناوری »


سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ رو نمایی شد!

سامسونگ پرده از سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود برداشت این سنسور  از رزلوشن ۶k پشتیبانی میکند. در ادامه به جزئیات معرفی سنسور دوربین جدید سامسونگ را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

تکنولوژی معروف به اسمارت ایزو این سنسور در محیط های روشن به صورت هوشمند حساسیت خود به نور را تغییر می دهد و سیگنال های نوری را به بهترین شکل ممکن به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند و با بهبود تراکم پیکسلی تصاویر تصاویری زنده را ایجاد می نماید.

این مکانیزم در محیط های تاریک تر از ایزو بالا استفاده می کند تا نویز را کاهش دهد و در نتیجه تصاویر شفاف تری را ایجاد کند. HMX از قابلیت ضبط فیلم با رزلوشن حداکثر ۶K (برابر با ۶۰۱۶ در ۳۳۸۴ پیکسل) و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. سامسونگ اعلام کرده که حسگر ISOCELL Bright HMX اواخر همین ماه وارد فاز تولید انبوه می شود و نخستین موبایل شیائومی که احتمالا به آن مجهز می شود نیز می میکس ۴ خواهد بود.

سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ رو نمایی شد!

لین بین هم-بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره شیائومی در این باره بیان کرد:

شیائومی و سامسونگ برای ساخت این حسگر همکاری نزدیکی با یکدیگر داشتند که از ارائه طرح مفهومی گرفته تا تولید نهایی را شامل می شد و در نهایت به ساخت سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی منجر گردید.

ما بسیار خرسندیم اعلام کنیم رزلوشن تصویری که پیشتر فقط در تعدادی از دوربین های پیشرفته DSLR وجود داشت حالا به اسمارت فون ها راه پیدا کرده است. ما ضمن ادامه همکاری مان پیش بینی می کنیم که نتنها تجربیات موبایلی تازه بلکه پلتفرمی را ارائه نماییم که امکان ایجاد محتوای بی نظیری را در اختیار کاربران قرار دهد.

یانگین پارک نایب رئیس هیئت مدیره بخش سنسور سامسونگ الکترونیکسدر این خصوص اظهار کرد:

سامسونگ به تلاش های خود برای نوآوری در عرصه تکنولوژی های پیکسل و بوردهای منطقی ادامه می دهد تا امکانی را برای سنسورهای ISOCELL فراهم کند که جهان را مانند چشم های انسان ببینند. ما طی همکاری نزدیک مان با شیائومی ISOCELL Bright HMX را توسعه دادیم که نخستین حسگر موبایل با بیش از صد میلیون پیکسل است و به لطف تکنولوژی Tetracell و ایزوسل پلاس خود جزئیات و رنگ های بی نظیری را ایجاد می کند.

gizmochina

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد