پاپو

موضوع نوشته: صفحه نخست » راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب با مشاوران تصفیه آب ایلیا گستر

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی جزو اساسی ترین خرید های و ملزومات هر خانه است که اولویت هزینه های منزل را سلامتی قرار می دهد. بسیاری از افراد عمده ی هزینه های خانواده خود را به سمت خوراک سوق میدهند و برخی به سمت پوشاک. اما نکته ی بسیار مهم این است که تمام این هزینه ها در زمانی برای انسان لذت بخش میشود که بدن سلامتی لازم را داشته باشد. اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید پس حتما به سلامتی اهمیت میدهد و به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب خانگی هستید. اینجا موارد مهمی را به شما متذکر میشویم تا بهترین انتخاب را در خرید دستگاه تصفیه آب داشته باشید.

تنوع دستگاه تصفیه آب خانگی در چیست؟

سوالی که برای بسیاری از متقاضیان خرید دستگاه تصفیه آب پیش می آید این است که چند نوع تصفیه آب وجود دارد. حتما برای کسی که بخواهد خرید دستگاه تصفیه آب داشته باشد باید یک اطلاعات کلی نسبت به انواع دستگاه تصفیه آب داشته باشد. دستگاه تصفیه آب خانگی رایج در ایران بر چند موضوع تفکیک و قیمت گذاری میشود. اولین اولویت در روش تصفیه آب است. اهمیت این موضوع بسیار زیاد است چراکه بسیاری از مشتریان هیچ اطلاعی نسبت به این موضوع ندارند. در این بین از عدم آگاهی مردم سوء استفاده های زیادی میشود. نمونه اش اینکه یخچال ساید بای ساید که تولید میکنند یک فیتلر کربن یا الیافی داخلش میگذارند و در تبلیغاتش میگویند مجهز به سیستم تصفیه آب ! . خوب اینجا مشتری که این تبلیغ را ببیند و آشنایی با تکنولوژی تصفیه آب نداشته باشد فکر میکند با یک تیر دو نشان زده و هم ساید بای ساید خرید و هم تصفیه آب . حال اینکه آن فیلتر صرفا میتواند کلر و منشقات کلر آب را حذف کند و با املاح آب کاری ندارد.

۲ روش رایج دستگاه تصفیه آب چیست؟

دستگاه تصفیه آب با روش های اسمز معکوس و فیلتراسیون یا الترافیلتراسیون در بازار تجاری سازی شده است. همین ابتدا باید گفت که فیلتراسیون را نمیتوان به عنوان یک دستگاه تصفیه آب شناخت . بسیاری برای ارزان شدن محصول و بعضا سود بیشتر، این روش را بعنوان دستگاه تصفیه آب خانگی معرفی می کنند و به فروش میرسانند. فیلتراسیون فقط املاح درشت آب و کلر و منشقات کلر را حذف میکند و به تنهایی برای تصفیه آب مناسب نیست. ولی فیلتراسیون میتواند مکمل خوبی برای اسمز معکوس باشد. در حقیقت اگر عنوان درستی بخواهیم برای فیلتراسیون داشته باشیم کلمه ی پیش تصفیه بسیار مناسب است. روش اسمز معکوس روش تصفیه آبی است که به خوبی میتواند آب را تا یک ده هزارم میکرون تصفیه کند. جداسازی املاح در این روش به یک گونه فیزیکی انجام میگیرد که غشاهای نیمه تراوا در یک فیلتر به نام ممبران این عملیات را با پروسه ی خاصی انجام میدهد.

نحوه شناخت تصفیه آب با روش اسمزمعکوس از فیلتراسیون چیست؟

اسمز معکوس با برق کار میکند.

در دستگاه اسمزمعکوس چون موتور پمپ وجود دارد حتما باید برق دستگاه تامین باشد. اما در تصفیه آب های صرفا فیلتراسیون نیازی به برق نیست.

مخزن داشته باشد.

عمده ی دستگاه های تصفیه اب با روش اسمز معکوس مخزن دارند و علت آن هم تامین فشار آب برای مصرف است. در تصفیه آب با روش اسمز معکوس چون اب تا یک ده هزارم میکرون تصفیه میشود خروجی آب به صورت قطره ای خواهد بود که وظیفه ی مخزن دپوی آب است که وقت نیاز با فشار تیوپ داخلی شوتینگ آب را انجام دهد.

به طور کلی وجود سوئیچ ها، شیر برقی، ممبران ، موتورپمپ و همه این موارد نشاندهنده ی روش اسمز معکوس است. ولی دو روش بالا که عنوان شد ساده ترین راه برای تشخیص شماست که گول کلاهبرداران را نخورید.

کیفیت دستگاه تصفیه آب زینود و برندهای دیگر چگونه است؟

در بازار ایران دستگاه تصفیه آب با برندهای متنوعی به فروش میرسد. از مهمترین عواملی که میتوان در تنوع برندها موثر دانست کیفیت است. کیفیت متریال دستگاه تصفیه آب علاوه بر روش اسمزمعکوس اهمیت بسیار زیادی دارد. دستگاه تصفیه آب زینود XINODE، سافت واتر ، سی سی کا cck  و دیگر برندها همگی تفاوت هایی با هم دارند. دستگاه تصفیه آب زینود برندی است که علاوه بر کیفیت در متریال، توانسته در ساختار دستگاه های تصفیه آب هم نوآوری داشته باشد. دستگاه های تصفیه آب کیسی زیر سینکی و حتی دستگاه تصفیه آب رومیزی پرتابل از مواردی است که کمتر شرکتی در ایران توان تولید این محصولات را دارد.

 بهترین فروشندگان دستگاه تصفیه آب در ایران کدامند؟

دستگاه های تصفیه آب را میتوانید در تصفیه آب ایلیا گستر، دیجی کالا، ترب و ایمالز خرید کنید.شرکت تصفیه آب ایلیا گستر با بیش از ۱۵ سال سابقه کار در این رشته و چندین هزار مشتری، توانسته است حداکثر رضایت مشتریان را جلب نماید. محصولات متنوع زینود به گونه ای است که مشتریان و همکاران فعال در این رشته را به خود جذب کرده است. به عنوان مثال مشتریان دستگاه تصفیه آب زینود بسیاری از دغدغه های برندهای متفرقه ی دیگر را مثل نشتی و خرابی و موارد از این قبیل یا ندارند یا نسبت به آنها بسیار ناچیز است.

بهترین دستگاه تصفیه آب زینود کدامست؟

دستگاه تصفیه آب زینود تنوع بسیار زیادی برای مصارف متفاوت و گوناگون دارد. مشاوران تصفیه آب ایلیا گستر آمادگی کامل برای پاسخگویی و ارائه مشاوره در مورد انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی را دارد.

اما به طور کلی محصولات خاص و درجه یک صادراتی برند زینود، مدل های کیسی زیر سینکی و کیسی رومیزی زینود است. اگر با دستگاه های تصفیه آب رایج در بازار ایران آشنا باشید حتما ملاحظه کرده اید که دستگاه های تصفیه آب ها معمولا ظاهر زیبایی ندارند. البته این موضوع در کشورهای توسعه یافته موضوعی حل شده است و آنها عمدتا به تصفیه آب های زیبای کیسی روی آورده اند. در ایران هم شرکت ایلیا گستر با تیم توسعه و تحقیق حرفه ای توانسته است دستگاه های بسیار زیبا و صادراتی کیسی را در دو طرح زیر سینکی و رومیزی تولید و بهره برداری کند.

دستگاه تصفیه آب رومیزی زینود چگونه کار میکند؟

دستگاه تصفیه آب رومیزی زینود هم با روش اسمزمعکوس طی ۶ مرحله عملیات تصفیه آب را به خوبی و با بهترین کیفیت ممکن انجام میدهد. در دستگاه تصفیه آب کیسی رومیزی زینود نیازی به نصب شیر برداشت و مخزن نیست. چرا که مخزن داخل خود پکیج قرار گرفته است. روی خود دستگاه هم شاسی وجود دارد که به صورت برقی نازل آب باز و بسته میشود. به عبارتی دستگاه تصفیه آب رومیزی زینود شیر سر خود است.

مشاوره رایگان شرکت ایلیا گستر شامل چه مواردی میشود؟

نیاز به مشاوره جهت انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب، رفع بسیاری از مشکلات و خرابی های دستگاه تصفیه آب همگی در شرکت ایلیا گستر به بهترین کیفیت انجام میگیرد. برای این موضوع با ما در تماس باشید.

شماره ی آشنای دستگاه تصفیه آب در ایران:

 ۰۲۱۳۳۱۲۱۲۱۲

Xinode.org

تاریخ انتشار : 14 آذر 1401 17:23

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد