پاپو
تاریخ انتشار : 21 آذر 1393 18:27

موضوع نوشته: صفحه نخست » دنیای فناوری »


تولید تبلت ضد آب و ضد ضربه Panasonic (عکس)

waterproof-and-impact-of-tablet-panasonic-photo

به تازگی تولیدکنندگان گوشی های هوشمند سعی بر آن دارند تا دستگاه هایی بسازند که در مقابل گرد و غبار و یا آب تا حدودی مقاوم باشند، کم کم این ویژگی‌ها در حال تبدیل شدن به یک استاندارد جهانی است.

 

شرکت پاناسونیک که هر از چند گاهی در این بازار گرد و خاک به پا می‌کند این بار تبلتی با نام Toughpad FZ-E1 تولید کرده است که ما را یاد فیلم های جمیز باند می اندازد.

 

Waterproof-and-impact-of-tablet-Panasonic-photos-irannaz-com-2

این تبلت مقاومت فیزیکی بالایی دارد به طوری که پاناسونیک ادعا می کند این دستگاه در عمق ۵ فوتی می تواند به مدت ۳۰ دقیقه در مقابل نفوذ آب مقاومت کند و یا اینکه درصورت برخورد با زمین از فاصله ۱۰ فوتی از سطح زمین سیمانی، خم به ابرو نمی آورد. دیگر مشخصاتFZ-E1 عبارتست از پردازشگر اسنپ دراگون ۸۰۱ با ۲.۳GHz، رم ۲ گیگابایتی حافظه داخلی.

 
این محصول از جدیدترین نسل اینترنت تلفن های همراه یعنی LTE پشتیبانی می کند و صفحه نمایش ۵ اینچ آن با کیفیت ۷۲۰P قادر است تصاویر درخشان و واضحی را در نور فضای باز نمایش دهد.

 

Waterproof-and-impact-of-tablet-Panasonic-photos-irannaz-com

سیستم‌عامل Embedded 8.1 روی آن نصب است و باتری قدرتمند ۶۲۰۰ میلی آمپر ساعت آن شما را در سفرهای طولانی نا امید نخواهد کرد. ظاهر خشن این گوشی همراه با قلب تپنده و باتری بادوام آن باعث شده است که این روزها نام آن برسر زبان ها بیفتد و تبسم را بر لبان مدیران پاناسونیک بیندازد

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد