پاپو
تاریخ انتشار : 23 فروردین 1400 10:45

موضوع نوشته: صفحه نخست » سبک زندگی »


مدل ماکسی ابروبادی اشکی جدید‎

انتخاب لباس یکی از سیرین ترین و لذت بخش ترین قسمت های زندگی یک خانم می باشد. اینکه چه لباسی را برای داخل خانه انتخاب نماید، چه لباسی را برای فعالیت های روزمره خارج از خانه و یا حتی اینکه چه لباسی را برای مجالس و مهمانی ها انتخاب نماید، همواره ذهن اغلب خانم ها را به خود مشغول می نماید.

اهمیت انتخاب لباس مجلسی زمانی بیشتر می شود که مجلس یکی از عزیزان باشد و خانم بخواهد در این مجلس خوش بدرخشد!

یکی از جذابترین و پرطرفدارترین لباس های مجلسی زنانه لباس های ماکسی هستند. لباس های ماکسی، لباس های بلندی هستند که تا قوزک پا ادامه دارند و معمولاً توسط اکثر خانم ها برای مجالس و مهمانی ها، انتخاب اول هستند. این لباس ها در جنس های مختلف و در رنگ های بسیار متفاوت موجود می باشند، به گونه ای که شما از هر جنسی که بخواهید و هر رنگی که در نظر داشت باشید، می توانید بهترین لباس های ماکسی را ببینید و انتخاب کنید.  به همین دلیل ما  هم تصمیم گرفتیم تا به طور کامل در رابطه با اینکه اصلا لباس ماکسی چیست و چگونه پدید امده است صحبت کنیم و نکاتی را در رابطه با نحوه ست کردن لباس ماکسی و نکات انتخاب لباس ماکسی مناسب برای شما عزیزان بیان نماییم . در ادامه مطلب می توانید جدیدترین مدلهای لباس ماکسی ابروبادی اشکی را مشاهده نمایید.

لباس ماکسی

به لباس های بلند خانوم ها که معمولاً تا قوزک و یا نوک پا درازا دارد لباس ماکسی گفته می شود. این نوع لباس مدل های مختلفی نظیر جیر و مخمل ، چاکدار ، پلیسه ای و… دارد. همانطور که شما تصور می کنید این لباس بیشتر برای مجالس و میهمانی های رسمی کاربرد دارد.

در مورد پیراهن ماکسی چیست باید گفت از سال ۱۹۳۰ بسیار مورد استفاده مردم بود اما بخاطر در گرفتن جنگ جهانی دوم از سال ۱۹۳۹ تا ۱۹۴۵ به خاطر آن که مواد اولیه برای تولید لباس ها کم شد. تولید این نوع لباس برای مدتی متوقف شد و به جای آن لباس های تنگ و کوتاه جایگزین شد. در دهه ۱۹۷۰ لباس های ماکسی موجود در بازار از جنسی پلی استر بودند ، اما به مرور زمان و در سال های نخست قرن ۲۱ این نوع لباس مخاطبان زیادی را از سرتاسر جهان به خود مجذوب کرد. یکی از دلایل که پیش تر گفته شد مربوط به جنگ بود و اما دلیل دوم آن که جنس تولیدی لباس های ماکسی امروز از پنبه و دیگر پارچه های ظریف می باشد که در روزهای گرم تابستانی نیز احساس راحتی و خنکی به شما می دهد.

نکاتی برای انتخاب لباس ماکسی

  1. در صورت داشتن اندامی درشت، بهتر است لباس ماکسی شما به اندازه دور کمرتان باشد.
  2. لباس ماکسی را باید با کفش پاشنه بلند بپوشید تا زیبایی آن را دو چندان کنید.
  3. در صورت داشتن اندامی کوچک و ظریف، از مدل ها و طرح های مینیاتوری و ریز استفاده کنید.
  4. با پوشیدن ماکسی یک رنگ می توانید ظاهر خود را زیباتر جلوه دهید. بهتر است در لباس ماکسی خود از طرح ها و عکس های برجسته و رنگ های تند استفاده نکنید.
  5. رنگ های مناسب برای لباس ماکسی شامل رنگ آبی، قرمز، ارغوانی و سورمه ای می باشد.

پوشیدن لباس ماکسی با کفش پاشنه بلند

یکی از مواردی که معمولاً برای خانوم ها مطرح است ، استفاده کردن از کفش پاشنه بلند به همراه این مدل لباس است. شما می توانید در صورت تمایل برای بلندتر نشان دادن قد خود از این نوع کفش استفاده کنید. بخاطر داشته باشید هنگام انتخاب مدل لباس ماکسی آن دسته ای را انتخاب کنید که قدش تا به نوک پاهای شماست ، همچنین برای پنهان کردن پاشنه کفشتان مدلی را انتخاب کنید که  حالتی لخت دارد. لازم به ذکر است زمانی که از همچین مدل لباس ماکسی استفاده می کنید باید حواستان باشد که لباس به پاشنه کفش گیر نکند که در این صورت ممکن است تعادل شما به هم خورده و بر روی زمین بیافتید.

ست کردن لباس ماکسی با کتانی

یکی از سوالاتی که شاید ذهن خانوم ها را درگیر کند امکان ست کردن این نوع لباس با کتانی می باشد. شاید این مورد به نوبه خود عجیب باشد که آیا واقعا امکان همچین کاری وجود دارد یا خیر؟ در جواب باید گفت بله چرا که صنعت مد و پوشاک همواره در حال تغییر است و یکی از ست هایی که امروزه کلاسیک به شمار می رود ست پیراهن ، دامن و کتانی می باشد. این ست برای آن دسته از خانوم هایی که علاقه ای به پوشیدن کفش پاشنه بلند ندارند مناسب می باشد. همچنین این ست راحتی شما را برای خرید های روزمره و گشت و گذار در بخشهای مختلف شهر را تامین میکند.

مدل لباس ماکسی نامتقارن

در این نوع از لباس بخش های جلویی لباس کوتاه از بخش های پشتی می باشد ، به همین خاطر حالتی نامتقارن به خود می گیرد. همچنین به دلیل تشابه خود به لباس خانوم های ثروتمند و زیبا که نظر دیگران مجذوب خود می کند ، سوای از جذابیت لباس می تواند خلاقانه نیز باشد.

لباس ماکسی به همراه کت جین

استفاده کردن از کت جین به همراه لباس ماکسی ایده جالبیست. به دلیل این که کت جین رنگی طبیعی دارد با پوست شما راحت ست می شود. همچنین موجب احساس جوانی و طراوت در شما شده ، استایلی جذاب و شیک را برای شما مهیا می کند. پوشیدن کت جین به خاطر این که عموماً از لحاظ قدی کوتاه و از کمر به بالا هستند ، توجه را به سمت پا افزایش داده و آن را بلندتر نشان می دهند.

استفاده از اکسسوری همراه با لباس ماکسی

استفاده از اکسسوری برای هر خانمی حائز اهمیت است . فرقی نمی کند چه نوع لباسی بر تن کنید ، در هر حال اکسسوری یک از ملزومات برای هر خانمی می تواند باشد .استفاده از اکسسوری کاملاً سلیقه ای است و شما می توانید با توجه به مدل ، رنگ و طرح لباس خود ، یک اکسسوری شیک برای خود انتخاب کنید . مثلاً اگر لباس شما یقه ای باز دارد ، بهترین اکسسوری می تواند پوشیدن یک گردنبند شیک باشد . یا اگر لباستان بدون آستین است ، قطعاً پوشیدن یک دستبند می تواند جله خوبی به شما دهد .

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد