پاپو
تاریخ انتشار : 29 تیر 1400 9:30

موضوع نوشته: صفحه نخست » سرگرمی و طنز »


تمامی کلیپ های طنز ساخته شده برای پنالتی اوساگونا

دو تیم استقلال و پرسپولیس در تاریخ ۲۴ تیرماه سال ۱۴۰۰ برای رقابت در جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در ۹۰ دقیقه رسمی مسابقه و ۳۰ دقیقه وقت اضافه به نتیجه صفر صفر رسیده بود که نهایتاً به پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی تیم استقلال برنده این مسابقه شد.

بازی دو تیم استقلال و چرسپولیس همواره حواشی و طنزپردازی های خاص خودش را دارد . یکی از صحنه های این بازی که در فضای مجازی مایه سرگرمی کاربران را فراهم نموده است. ماجرای پنالتی کریستین اوساگونا، بازیکن پرسپولیس، به استقلال ایت.

این بازیکن نیجریه ای ضربه ی بلند و محکمی به توپ وارد می کند که نه تنها توپ وارد دروازه نمی شود، بلکه به گفته بعضی از افراد، از جو زمین خارج می شود. حال ما تعدادی از کلیپ های طنز ساخته شده برای اوساگونا را برای شما گردآوری نموده ایم. با ما همراه باشید و از دیدن این کلیپ ها لذت ببرید.

کریستین اوساگونا

کریستین اوساگونا با خراب کردن ضربه پنالتی‌اش نه تنها یکی از عوامل حذف پرسپولیس از جام حذفی بود بلکه سوژه خوبی برای کاربران استقلالی فراهم کرده است.

در فضای مجازی و در کانال‌های طرفداری استقلال، می‌توان شاهد شوخی با ضربه پنالتی اوساگونا بود. اتفاقی که سال گذشته برای فرشید اسماعیلی پیش آمده بود.

در دیداری که نوروز سال گذشته برگزار شد، فرشید اسماعیلی پنالتی‌اش را به بیرون زد تا پرسپولیس با تک گل احمد نوراللهی برنده دربی شود. تا مدتها بعد از آن بازی، طرفداران پرسپولیس با پنالتی فرشید اسماعیلی شوخی می‌کردند و قطعا هافبک استقلال بهتر از هر شخص دیگری شرایط اوساگونا را درک می‌کند.

کریستین اوساگونا که در تمرینات هم خوب پنالتی می‌زد داوطلب شد ضربه پنالتی سوم پرسپولیس را بزند. این در حالی بود که گفته می‌شد سومین پنالتی‌زن پرسپولیس علی علیپور بود که تعویض شد. مهاجم اهل نیجریه جوری به توپ ضربه زد که سوژه هواداران استقلال شد و… البته اوساگونا واقعاً پنالتی خودش را برخلاف نوراللهی محکم زد، اما بسیار بی‌دقت!

کلیپ های طنز ساخته شده برای پنالتی اوساگوناتوپ اوساگونا کجا رفت

شوت های اوساگونا که هیچ وقت راهی به چهارچوب استقلال نداشت

وقتی داری میری سرکار و یاد پنالتی اوساگونا میفتی

وقتی عیسی آل کثیر راه اوساگونا رو در پیش میگیره

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد