پاپو
تاریخ انتشار : 18 خرداد 1400 16:15

موضوع نوشته: صفحه نخست » سرگرمی و طنز »


آهنگ هندی که در جوکر تایم حامد آهنگی پخش شد

یکی از مجموعه های سینمای خانگی که چندی است در حال ساخت و پخش است، مجموعه جوکر است. مجموعه جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و مجری گری سیامک انصاری، یک رئالیتی شو است. در واقع این مجموعه را می توان یک بازی دانست که هرکس بخنند بازنده می شود.

تعضای شرکت کننده در این بازی باید تلاش کنند تا ضمن خنداندن یکدیگر، خودشان نخندند! این تلاش های آنها برای بیننده ها بسیار جالب و خنده دار است اما برای شرکت کنندگان لحظات سختی را می سازد.

قسمتی که اکنون پخش می شود، قسمت آخر و فینال دوم است. اعضای شرکت کننده در این قسمت حامد آهنگی، غلامرضا نیکخواه، سیروس میمنت، امین حیایی، سام درخشانی، امیر مهدی ژوله، هومن برق نورد، علیرضا استادی و یوسف صیادی هستند.

حامد آهنگی در جوکر تایم خود لحظاتی بسیار شاد را برای مهمانان و بینندگان ساخت. او در جوکر تایم خود یک آهنگ شاد هندی را پخش نمود و ضمن رقصیدن با این آهنگ از هم گروهی های خود خواست تا با حرکات را اجرا نمایند.

لینک دانلود این آهنگ شاد و زیبا را در ادامه مطلب برای شما عزیزان قرار داده ایم. اما قبل از آن اجازه دهید تا اندکی با مجموعه جوکر آشنا شویم. با ما همراه باشید.

مجموعه جوکر

جوکر، به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی، در ۵ فصل پخش شد و در ۲ فصل آخر (فینال)، منتخبان پنج فصل قبلی در گروه‌های ۹ نفره هستند که یکی از افراد به قید قرعه به عنوان جوکر معرفی می‌شود. در فصل هفتم نیز بازیگرانی چون حامد اهنگی، رضا نیکخواه، یوسف صیادی، علی استادی، سام درخشانی، سیروس میمنت، امین حیایی و امیر مهدی ژوله حضور دارند.

این سریال محصول کشور ایران بوده و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است که به کارگردانی احسان علیخانی در آذر سال ۱۴۰۰ از پلتفرم اجتماعی فیلیمو پخش شد. این مسابقه که با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است، به این گونه بوده که تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و… به مدت ۶ ساعت در یک اتاق در بسته به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در این مدت افراد باید سعی کنند بقیه را بخندانند و خودشان نخندند. گفتنیست که تمام اتاق دارای دوربین‌ است و همه چی تحت نظارت سیامک انصاری به عنوان داور مسابقه، است.

دانلود اهنگ هندی جسه جسه

دانلود آهنگ

 

متن آهنگ هندی جسه جسه

Mere honto se dowadar

Nikalti ha jo boli

Jasa, Jasa bandook ke goli

Mere taver ma ha tahzeeb

Ke rangeen rangoli

Jasa, jasa ho Eid ma Holi

Mere honto se dowadar

Nikalti ha jo boli

Jasa, Jasa bandook ke goli

Mere taver ma ha tahzeeb

Ke rangeen rangoli

Jasa, jasa ho Eid ma Holi

Mera jiwan ki dasha

Thora rasto ka nasha

Thodhi manzil ke pyaas ha

Baqi sab first class ha

Baqi sab first class ha

Baqi sab first class ha

ha qasam se

Baqi sab first class ha

Haan sab ke honton ma charhca tera

Cut ta galiyoon ma parcha tera

Youn to ashiq hai lakho magar

Sab se uncha ha darja tera

Jaab mein ho 8ani bhala

Chalta noto ma kharcha tera

Youn to ashiq hai lakho magar

Sab se uncha ha darja tera

Sab se uncha ha darja tera

Meri tareef se chupti

Phere badnamiyan meri

Jasa, Jasa ho ankh macholi

Mere taver ma ha tahzeeb

Ke rangeen rangoli

Jasa, jasa ho Eid ma Holi

Mera jiwan ki dasha

Thora rasto ka nasha

Thodhi manzil ke pyaas ha

Baqi sab first class ha

Baqi sab first class ha

Baqi sab first class ha

ha qasam se

Baqi sab first class ha

بیوگرافی حامد آهنگی

حامد اهنگی کمدین و شومن مطرح و محبوب ایرانی است که در سالهای اخیر موفق شده کارهای بسیار مهمی را در عرصه کمدی انجام دهد او بیشتر به عنوان کمدین در مراسم های مخلتف حضور پیدا میکرد اما با برنامه خندوانه توانست گام مهمی را در استنداپ بردارد و کم کم ارد این حرفه شود و پایش به صدا و سیما باز شود در نهایت او توانست با برنامه شباهنگی یک برنامه تاک شو تولید کند و حالا به عنوان یک چهره محبوب تبدیل شود.

این کمدین و بازیگر استندآپ ایرانی در ۱۷ تیر ۱۳۵۸ در بندر انزلی به دنیا آمده است.

سوابق و شروع فعالیت

حامد آهنگی بازیگر کمدی شروع فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ و از نوجوانی استارت زده و از کمدین های قدیمی می باشد که کارش را بطور جدی از جنگ های شبانه و نمایش کمدی شروع کرده است و با شبکه استانی باران نیز مدتی همکاری کرده و شهرتش فقط به خاطر اجرای استندآپ در برنامه خندوانه محدود نمی شود و او از چند سال قبل فعالیتش را در زمینه طنز و کمدی آغاز کرده است.

هرگاه او به عنوان کمدین دعوت می‌شد استقبال بسیار زیادی از او به عمل می‌آمد که چهره او به یک چهره ملی تبدیل شد و کلیپ هایش در سراسر کشور پخش می شد

مردم ایران که علاقه بسیار زیادی به طنز دارند باعث شد که کارهای حامد آهنگی بسیار زود در دل مردم بنشیند و در سراسر کشورمان به یک محبوبیت بالایی دست یابد.

در بیوگرافی حامد آهنگی میخوانیم که متاهل است و در سال ۱۳۸۰ با با صفورا آغاسی ازدواج کرده که حاصل این ازدواج پسری به نام آراد می باشد.

همسرش نیز یکی از هنرپیشه های تئاتر استان گیلان به شمار می آید

نحوه آشنایی آنها به این گونه بود که در یکی از نمایش هایی که با یکدیگر همکار بودند آشنا می‌شوند و آشنایی آنها به ازدواج ختم می گردد

در این سالها به دعوت خیلی از ارگان های دولتی وخصوصی جهت اجرای نمایش به شهرهای مختلف کشور سفر کرده است.

از سال ۱۳۸۱ همکاری خود را با صد او سیمای مرکز گیلان شبکه باران آغاز کرد و همزمان با اجراهای تاتر و جنگ در چند سریال ایفای نقش کرده است

او علاوه بر بازیگر کار فیلمنامه نویسی کارگردانی و نمایشنامه نویسی نیز میکند.

از خرداد ۱۳۹۹ حامد آهنگی سری دوم مسابقه تلویزیون شوتبال را در کنار مبینا نصیری برعهده گرفت که پیش از آن با اجرای امیرحسین رسمی بروی آنتن می رفت

یک سال بعد برنامه «شب آهنگی» را در فیلم نت شروع کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

سابقه هنری

فیلم سینمایی

● چند می‌گیری گریه کنی ۲ – ۱۳۹۹

مجموعه تلویزیونی

● خندوانه – ۱۳۹۵

● لژیونر – ۱۳۹۶

● شش قهرمان و نصفی – ۱۳۹۸

● بچه محل – ۱۳۹۹

رسانه خانگی

● جوکر – ۱۴۰۱

● شام ایرانی – ۱۳۹۹

● شب‌های مافیا – ۱۳۹۹

● ایران ۶۸ – ۱۳۹۹

● علمی شو – ۱۳۹۹

اجرا

● شوتبال – ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹

● شب آهنگی – ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد