پاپو
تاریخ انتشار : 27 اسفند 1394 21:48

موضوع نوشته: صفحه نخست » دسته‌بندی نشده »


سفر به جزیره بالی

یکی از بهترین و رویایی ترین سفرهای عمرتان را تجربه کنید.  حتما دیدن سواحل زیبای بالی با شن های سفید خیره کننده اش و تماشای آب های زلال و شیشه ای که دور تا دورتان را گرفته اند می تواند خاطره ای را در ذهن شما ثبت کند که تا آخرین روز زندگی آن را فراموش نکنید، در بالی هنگامی که شما بر روی یک آلایچق شناور روی آب دراز کشیده اید زمان می گذرد و این نیز لحظه ای خواهد بود که شما تا پایان عمرتان آن را هرگز فراموش نخواهید کرد.

جزیره بالی که بالغ بر شش هزار کیلومتر مربع مساحت دارد و با داشتن آتش فشان های نیمه فعال خاک غنی و مناسبی را برای کشاورزان به ارمغان آورده است، این شهر امروزه علاوه بر پتانسیل های کشاورزی از پتانسیل های صنعت توریسم برخوردار بوده و امروزه به یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا تبدیل شده است.

اگر برای رفتن به بالی هنوز به اندازه کافی تشویق نشده اید کافی است که چند عکس از اندونزی و بالی را ببینید، با تور بالی شما می توانید انواع غذاهای اندونزی را تجربه کنید و یا این که حتی به تفریحات آبی چون شنا، قایق سواری، جت اسکی و غواصی مشغول شوید.

water-Sport

ورزش های آبی در بالی

تا همین چند دهه ی اخیر مردم بالی بیشتر به شغل هایی چون دریانوردی، ماهیگیری و کشاورزی مشغول بودند تا این که با گسترش و رونق مدرنیته در آسیای غربی و به ویژه در کشور اندونزی بالی از یک جزیره کوچک کم درآمد به یک جزیره توریستی پردرآمد تبدیل شد. اگر می خواهید که لبخندتان را جاودانه کنید و بهترین لذات زندگی را تجربه کنید به شما پیشنهاد می شود که حتما یک بار تور بالی را امتحان کنید.

uluwatu_temple-8

معابد بالی

برای رفتن به این جزیره حیرت انگیز بهتر است که با تورهای گردشگری سفر کنید چرا که سفر کردن با تورهای مسافرتی از چند مزیت کلی برخوردار است، به طور مثال با تور سفر کردن موجب می شود که هزینه های سفر تا مقدار بسیار قابل توجه ای کاهش پیدا کند و در واقع طی یک برنامه ریزی مشخص بودجه مسافرتی شما خرج خواهد شد از طرفی دیگر سفر با تورهای مسافرتی از نظم و انضباط ویژه ای برخوردار است که همین امر موجب می شود که شما از تمام جاذبه های توریستی بهره مند شوید. برای سفر به اندونزی کافی است که با یک آژانس مسافرتی ابتدا هماهنگ کنید خوشبختانه در ایران آژانس های مسافرتی بسیار زیادی هستند که ارائه دهنده ی تورهای آسیایی می باشند به طور مثال آژانس مسافرتی کاروانیک و یا آژانس مسافرتی حکمت از جمله آژانس های مسافرتی ای هستند که ارائه دهنده ی تورهای آسیایی و البته تور اندونزی می باشند. سفر با یک آژانس مسافرتی مطمئن موجب می شود که با خیال راحت از فرودگاه امام خمینی تا فرودگاه بالی را پرواز کنید.

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد