پاپو

موضوع نوشته: صفحه نخست » بازیهای برتر اندروید که باید تجربه کرد!

با جهش فوق العاده ای که در فناوری پردازشی و گرافیکی گوشی های هوشمند شاهد بودیم دیگر بازی های موبایلی بازی های ساده ی دو بُعدی و تکراری نیستند. به ویژه برای سیستم عامل اندروید که یک سیستم عامل اوپن سورس می باشد میلیون ها بازی تا بدین لحظه در ژانرها و دسته بندی های مختلف منتشر شده است. در ادامه به معرفی چند بازی اندرویدی عالی و هیجان انگیز خواهیم پرداخت که هر گیمری قطعا با یک بار انجام آنها عاشقشان خواهد شد. دانلود بازی اندروید هم از طریق گوگل پلی و هم از سایتهای مارکت اندروید امکانپذیر است. لینروید یکی از بروزترین وبسایت های مارکت اندرویدی ایران است که بهترین و جذابترین بازیها را به صورت رایگان و همراه با نقد و بررسی با لینک دانلود مستقیم می توانید دریافت کنید. برای دانلود امن و سریع و رایگان انواع بازی اندروید کافیست به بخش بازی های وبسایت لینروید مراجعه کنید.

کلش رویال:

کلش رویال – Clash Royale نام بازی جدیدیست که توسط کمپانی نام آشنای Supercell منتشر شده است. پس از موفقیت فوق العاده بازی استراتژیک کلش اف کلنز  که از محصولات همین کمپانی می باشد این بار بازی کارتی آنلاین کلش رویال معرفی شد. کلش رویال بازی دو نفره کارتی آنلاین است که به صورت رندوم با حریف های آنلاین به نبرد می پردازید. نیروها و سازه های مشترک زیادی از کلش اف کلنز در این بازی الهام گرفته شده است و اگر در گذشته کلش اف کلنز را تجربه کرده اید این بازی برایتان محیط کاربری آشنایی خواهد داشت با دانلود کلش رویال تجربه ی عالی از بازی آنلاین خواهید داشت. سه برجک برای هر بازیکن در هنگام نبرد وجود دارد که در هر نبرد کسی که برجک های بیشتری از حریف را شکست دهد پیروز میدان است. در صورتی که برجک وسطی که برجک پادشاهیست شکست بخورد بازی در همان جا به اتمام میرسد.

شما میتوانید با دانلود نسخه ریالی کلش رویال به سادگی با کارت های بانکی عضو شتاب ایرانی داخل بازی پرداخت درون برنامه ای داشته باشید و با خرید جم و آیتم های بازی سرعت پیشرفت خود اضافه کنید. برای این کار کافیست با بازار دانلود  و دریافت نسخه ریالی کلش رویال از آن اقدام کنید.

تاریخ انتشار : 12 تیر 1398 12:47

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد