پاپو

موضوع نوشته: صفحه نخست » قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها قیمت های متفاوتی دارند ، به طور مثال ساندویچ پانل پشم معدنی یا همان ساندویچ پنل پشم سنگ از همه انواع ساندویچ پانل گران تر می باشد و یا ساندویچ پانل ساده یا همان ساندویچ پانل گالوانیزه از همه ارزان تر می باشد .

قیمت ساندویچ پانل ها را می توانید با توجه به نوع ساندویچ پنل مورد نظر خود و همچنین طرح آن از مشاورین ماموت بخواهید ، به طوری که می توان در انواع پانل ماموت از ساندویچ پانل دو رو ورق یا یک رو ورق استقاده کرد که این امر به مشتری بستگی دارد.

مشتری می  تواند ساندویچ پانل مورد نظر خود را به صورت دو رو سفارش دهد و یا قوانین این استاندارد ماموت را بشکند و ساندویچ پانل خود را به شکل یک رو سفارش دهد.

در هر دو صورت قیمت ها متفاوت است و نمی توان قیمت ساندویچ پانل یک رو ورق و دو را یکی دانست.

ساندویچ پانل ها در انواع ذیل هستند که مشتریان محترم می توانند با توجه به مشاوره ، مشاورین ماموت از آن ها استفاده کنند.

بیشترین توصیه شرکت ماموت استفاده از مشاوره ماموت پیش از انتخاب آن برای جلوگیری از هرگونه نا همخوانی ها و استفاده از نصابان ماموت برای نصب ساندویچ پانل بخاطر استفاده و بهره بردن از بازرسی ماموت است تا با اطمینان این ساندویچ پانل ها را استفاده کنند.

همچنین مشتریان عزیز می توانند قیمت پروژه ساندویچ پانل خود را نیز پیدا کنند به طوری که قیمت ساندویچ پانل ، به علاوه قیمت نصب سازه مورد نظر مشتری را در نظر می گیرند و با توجه به سفارش مشتری ، قیمت را تخمین می زنند که در این صورت کمی مغایرت وجود دارد اما می توان تخمین قیمت ساندویچ پانل را انجام داد.

انواع ساندویچ پانل :

  • ساندویچ پانل دیواری برای پوشش دیوارهای پیش ساخته از آن ها استفاده می شود و می توان آن ها را در انواع مختلف ساندویچ پانل دیواری ساده ، ساندویچ پانل دیواری نر و مادگی ، ساندویچ پانل دیواری پیشچ مخفی ، ساندویچ پانل دیواری اتاق تمیز می توان تهیه و استفاده نمود.
  • ساندویچ پانل سقفی به عنوان پوششی برای سقف های پیش ساخته استفاده می شود و می توان از آن در ساخت سازه های پیش ساخته بسیار استفاده کرد ، به طوری که آن را می توان در انواع ساندویچ پانل سقفی سه گام و ساندویچ پانل سقفی پنج گام تهیه و نصب نمود.
  • ساندویچ پانل گالوانیزه از ورق گالوانیزه در دو لایه پشتی و جلویی استفاده می کند و می توان آن را یکی از ارزان ترین ساندویچ پانل ها از نظر ورق دانست.
  • ساندویچ پانل آلوزینک از ورق آلوزینک تهیه و تولید می شود ، که این ساندویچ پانل یکی از بهترین انواع ساندویچ پانل از نظر مقاومت ، استحکام و ضد زنگ بودن است ، این ورق در سایر ورق ها یکی از انواع است که می توان آن را به صورت گارانتی تهیه کرد.
  • ساندویچ پانل آلومینیوم از ورق آلومینیوم تهیه می شود که ورقی است بسیار نازک و شکننده که به دلیل انعطاف بالای آن ورق می توان از آن در بسیاری از موارد استفاده کرد ، همچنین این ساندویچ پانل از ساندویچچ پانل گالوانیزه بهتر می باشد .
  • ساندویچ پانل پلی کربنات را می توان یکی از انواع ساندویچ پنل دانست که به صورت شفاف می توان از آن استفاده نمود و آن را تهیه کرد ، این ساندویچ پانل برای ساخت گلخانه ها و فضاهایی که میزان ورود نور خورشید در آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است مهم می باشد.
  • ساندویچ پانل شیشه ای را می توان با ورق های شیشه ای تهیه کرد که این ساندویچ پانل در انواع اماکن کاربرد دارد و بسیار شکیل و زیبا می باشد و نور از آن عبور می کند و در نتیجه سازه پیش ساخته را نورانی تر می کند.
  • ساندویچ پانل پلی یورتان از عایق پلی یورتان تهیه می شود و مواد اولیه به کار رقته در هسته آن پلی یورتان می باشد. این فوم تزریقی غیر قابل اشتعال بوده و یکی از بهترین عایق های شرکت ماموت می باشد، این ساندویچ پانل یکی از گران ترین ها در لیست قیمت ساندویچ پانل می باشد.
  • ساندویچ پانل پلی استایرن از فوم تزریقی پلی استایرن استفاده می کند که این فوم به هر شکلی که در زمان گرما در آن قالب ریخته می شود ، در می آید به طوری که می توان آن را در هر شکل و فرمی که می خواهید تهیه کنید ، لازم به ذکر است که این ساندویچ پانل یکی از ارزان ترین ها در لیست قیمت ساندویچ پانل می باشد.
  • ساندویچ پانل XPS همان فوم پلی استایرن را به صورت فشرده استفاده می کند ، در این عاق که نازک ترین عایق در بین سایر عایق ها می باشد ، فوم تزریقی XPS را می توانید به صورت هسته پانل ماموت استفاده کنید.
  • ساندویچ پانل پشم شیشه به شکل دیر سوز استفاده می شود ، این عایق را می توان برای انواع ساختمان ها استفاده کرد اما شاید بهتر باشد در تولیدی های پارچه و البسه و مواد شیمیایی حتما استقاده شود.
  • ساندویچ پانل پشم سنگ از انواع نسوز می باشد که بخصوص برای ساخت اصلحه خانه ها و … استفاده می شود، در ضمن این ساندویچ پانل محیط نامناسبی هم برای رشد و نمو حشرات فراهم می کند.
  • ساندویچ پانل اتاق تمیز برای ساخت اتاق های تمیز استفاده می شود که این اتاق های تمیز به طوری است که ورود آلاینده ها درون این اتاق ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین در این اتاق ها مواد شیمیایی وارد نمیشود.
  • ساندویچ پانل سردخانه ای برای ساخت انواع سردخانه ها استفاده می شود ، این ساندویچ پانل عایق قوی سرما و گرما و حرارت است و می توان آن را برای حفظ و نگهداری دما استفاده نمود و سردخانه هایی را تهیه کرد که در آن ها مواد و محصولات را تازه و فرش نگهاداری کرد.

قیمت تمامی این ساندویچ پانل ها را می توانید با توجه به لیست قیمت ساندویچ پانل بدست آورید اما در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و یا قیمت ساندویچ پانل سفارشی مورد نظر خود داشتید می توانید با مشاورین ماموت تماس حاصل فرمایید.

انواع کانکس پیش ساخته و اتاق حمل بار کامیون را نیز می توان با استفاده از ساندویچ پانل های پیش ساخته که مصالح ساختمانی پیش ساخته هستند تهیه کرد ، این مصالح ساختمانی به صورتی استفاده می شوند که به طور مثال می توان با آن ها کانکس متحرک و یا کانکس ثابت ساخته و از آن ها استفاده نمود.

اتاق های حمل بار کامیون با ساندویچ پانل های تعریف شده برای آن ها و استاندارد باید تهیه و تولید شود زیرا در غیر اینصورت ممکن است دچار مشکلات احتمالی ای شوید که به همین دلیل بهترین راه استفاده از ساندویچ پانل استاندارد می باشد.

تاریخ انتشار : 14 شهریور 1396 14:38

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد