پاپو
تاریخ انتشار : 18 آذر 1393 16:12

یک گوشی توانمند و پیشرفته تنها با ۵۰۰ هزار تومان!

همه ما می‌دانیم که اکثر تولیدات کشور چین ارزان هستند، حتی اگر مشخصات آن‌ها شبیه یک پرچم‌دار معروف باشد. شیائومی، OnePlus و هوآوی، سه کمپانی بزرگ این کشور پهناور هستند که محصولاتی خوش قیمت و البته با کیفیت را روانه بازار ساخته‌اند.

اما در این میان کمپانی‌های کوچک‌تری نیز هستند که پیشنهادهای جالبی را برای شما ارایه می‌کنند. گاهی اوقات این کمپانی‌ها محصولی را با چنان قیمتی تولید و عرضه می‌کنند که شاید باور آن ممکن نباشد! یکی از این گجت ها jiayu S3 است.

این نام رسما ثابت می‌کند که با یک کمپانی چینی خالص طرف هستیم! شرکتی که آن‌چنان هم جدید و تازه کار نبوده و قبلا هم از این کارها کرده است؛ اما جالب است بدانید که محصولات این شرکت نسبت با بازار چین، گران قیمت هستند. به هر حال jiayu با تولید S3 نشان داد که به دنبال تغییر استراتژی خود در بازار است.

اما S3 چیست؟!

یک فبلت ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و صفحه نمایش LTPS، قابلیت مکالمه در شبکه LTE، یک پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز و رابط گرافیکی دو هسته ای Mali T760 به همراه پشتیبانی از OpenGL ES 3.0!

Jiayu-S3

همچنین این محصول عجیب و غریب چینی از یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی همراه با سنسور قدرتمند سونی IMX214 و دو فلش LED در پشت بهره برده و برای ثبت عکس‌های سلفی شما نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تولید شده توسط سامسونگ را بر روی این اسمارت فون قرار داده است.

همچنین S3 قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را داشته و با قرار دادن یک اسلات کارت حافظه به شما کمک می‌کند تا حافظه داخلی گجت خود را به راحتی افزایش دهید. تمامی این مشخصات را می‌توانید در کنار یک باتری قدرتمند ۳ هزار میلی‌آمپری و اندروید ۴.۴ تصور کنید!

Jiayu-S3-1 Jiayu-S3-2 Jiayu-S3-3 Jiayu-S3-4 Jiayu-S3-5

اما دوست دارید بدانید قیمت این غول عجیب و غریب چینی چه قدر است؟

اگر طالب خرید نسخه‌ای که با ۲ گیگ رم عرضه می‌شود هستید، می‌توانید حدود ۱۴۶ دلار بپردازید، یعنی چیزی حدود ۴۸۰ هزار تومان! اما اگر پول دارید و نگران خرج شدنش نیستید، می‌توانید برای نسخه ۳ گیگابایتی آن ۱۶۲ دلار پرداخت کنید؛ یعنی حدودا ۵۳۰ هزار تومان!

Jiayu-S3-6 Jiayu-S3-7 Jiayu-S3-8 Jiayu-S3-9

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد