پاپو
تاریخ انتشار : 25 مرداد 1393 12:46

کیفیت نمایشگر کدام گوشی زیر نور آفتاب بهتر است !

زمان زیادی تا آغاز فصل تابستان باقی نمانده است و این بدان معناست که مردم بیشتر اوقات خود را بیرون از خانه برای مسافرت و قدم زدن سپری خواهند کرد. با این که خورشید، روشنی بخش همه چیز است و انسان‌ها اکثرا از آن به خوبی یاد می‌کنند اما برای صفحه نمایش‌ دستگاه‌های مختلف یک مصیبت محسوب می‌شود، چون بیشتر صفحه نمایش‌ها در زیر نور آفتاب عملکرد خوبی ندارند و نمی‌توانند خود را با نور بالای محیط وفق بدهند. تلفن همراه، بیش از سایر دستگاه‌ها زیر نور آفتاب و بیرون از فضای‌های داخلی قرار می‌گیرد و کاربران به طور غالب در تلفن‌های همراه خود با این مشکل روبرو می‌شوند، و این مورد چالشی برای شرکت‌های سازنده تلفن همراه است. با نزدیک شدن فصل تابستان ما هم به سوی صفحه نمایش گوشی‌های برتر موجود در بازار رفتیم تا آن‌ها را زیر نور آفتاب امتحان کنیم و حاصل کار را برای شما به نمایش بگذاریم.

در این آزمون، ما از سوی کمپانی سامسونگ میزبان گلکسی S4 و گلکسی S5 و گلکسی Note 3 و از شرکت HTC میزبان HTC One M7 و M8 بودیم و از شرکت‌های دیگر نیز اسمارت فون‌های اکسپریا Z1، آی‌فون ۵s و نکسوس ۵ میهمان ما بودند. اغلب این اسمارت‌ فون‌ها صفحه نمایش بسیار خوب و با کیفیتی دارند، اما آیا برای کاربری بیرون از محیط داخلی و با نور زیاد مناسب نیز هستند؟

smartohone-display-41_f_improf_600x441

نور نمایشگر گوشی‌ها را در حالت خودکار تطبیق با محیط و بیشترین درجه موجود قرار دادیم که به نظر می‌رسد اغلب مردم از این حالت استفاده می‌کنند. این گوشی‌ها کنار یکدیگر قرار گرفتند تا نتیجه کار قابل مشاهده‌تر باشد. همان طور که در تصاویر می‌بینید، محتوای در حال پخش در صفحه نمایش برخی از این گوشی‌ها قابل مشاهده هستند ولی برخی دیگر به حدی تاریک هستند که به نظر می‌رسد، صفحه نمایش گوشی‌ خاموش است!

smartohone-display-5_f_improf_600x433

صفحه نمایش این اسمارت فون‌ها در فضا‌های داخلی عملکرد بسیار خوبی دارند، با توجه به تصاویر بنظر شما کدام نمایشگر کدام گوشی عملکرد بهتری دارد ؟!

smartohone-display-3_f_improf_600x537

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد