پاپو
تاریخ انتشار : 26 بهمن 1393 17:34

چشم تنگ افسانه‌ای

شیائومی(Xiaomi) که لقب موفق‌ترین استارت آپ جهان را با خود یدک می‌کشد، همواره محصولاتی را عرضه کرده است که بدون اغراق بزرگ‌ترین رغیب شرکت‌هایی نظیر سونی و سامسونگ در شرق دور است. همین بس که چشم بادامی‌ها، لقب “اپل چینی” را به آن نسبت دادند.

2973509_426

همواره شیائومی بخاطر الهام گرفتن بیش از حد از زبان طراحی اپل سرزنش می‌شده است اما با آمدن minote دیگر از این خبرها نیست. استفاده از حاشیه‌های باکیفیت از جنس آلومینیوم، صفحه نمایشی دقیق و زیبا، بهره مندی از آخرین نسخه آندروید در زمان عرضه، استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱، استفاده از دوربین‌های ۱۳ و ۴ مگاپیکسلی، همه و همه نوید یک گوشی هوشمند باکیفیت ساخت بالا را به ما می‌دهد.

بیایید دوباره به طراحی این تلفن همراه دوست داشتنی برگردیم؛ زمانی که Mi note را از روبرو و یا از پشت نگاه می‌کنیم بی شک به یاد مدل‌های افسانه‌ای اپل، یعنی iphone 4-4s می‌افتیم!

2973510_752

اما این شباهت با رابط کابری MIUI بیشتر هم می‌شود! رابط کاربری اختصاصی شیائومی شباهت عجیبی به IOS  اپل دارد. برای چنین گوشی هوشمند بزرگی با این کیفیت بالا، قیمتی معادل پرچمدارانِ دیگر کمپانی‌ها را انتظار داریم اما قیمت حدودی Mi note  چیزی بین ۱٫۳۰۰ و ۱٫۶۰۰ است که این قیمت به دلیل وجود مدل‌هایی با حافظه‌های مختلف است.

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد