پاپو
تاریخ انتشار : 28 مرداد 1393 13:01

پیش نمایش ویندوز ۹ پاییز در دسترس همگان

مایکروسافت می گوید نسخه پیش نمایش ویندوز ۹ را موسوم به Threshold در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر یعنی ابتدای پاییز در دسترس همه علاقمندان قرار می‌دهد
مایکروسافت تمامی افرادی که این نسخه از ویندوز را نصب کنند مجبور خواهد کرد تا به طور ماهیانه وصله ‌ای به روزرسان را برای رفع آسیب پذیری های احتمالی این سیستم عامل نصب کنند. این اولین بار است که مایکروسافت قصد دارد کاربران را مجبور به نصب وصله های به روزرسان بر روی یکی از نسخه های سیستم عامل ویندوز نماید.

url3

قرار است نسخه نهایی ویندوز ۹ در بهار سال ۲۰۱۵ در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. مهم ترین ویژگی اعلام شده ویندوز ۹ آن است که هم کاربران رایانه های دارای موشواره و صفحه کلید و هم کاربران دارای وسایل الکترونیک لمسی به سادگی می توانند از این سیستم عامل استفاده کنند. مایکروسافت یک بار در زمان عرضه نسخه اولیه ویندوز ۸ تلاش کرده بود چنین قابلیتی را به ویندوز اضافه کند که طراحی نامناسب آن باعث عدم استقبال از این ویندوز شده بود.

از جمله دیگر ویژگی های ویندوز ۹ می توان به منوی استارت جدید و کوچک؛ ارتقای رابط کاربری مترو برای نمایش برنامه ها و باز شدن پنجره های مختلف؛ حذف میله ابزارهای غیرضروری؛ سازگار شدن دستیار صوتی کورتانا با ویندوز ۹ و … اشاره کرد. مایکروسافت خود در مورد اخبار منتشر شده در این زمینه سکوت کرده و می گوید در زمان عرضه نسخه پیش نمایش ویندوز ۹ اطلاعات لازم را در مورد آن ارائه خواهد کرد.

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد