پاپو
تاریخ انتشار : 19 بهمن 1393 17:06

معرفی ترفندهای جدید گوشی های آیفون

ترفندهایی برای گوشی‌های آی‌فون ارائه شده که کار با این گوشی را برای کاربران این برند آمریکایی آسان‌تر کرده است. در این ویدئو سه ترفند ساخت Passcode با طول دلخواه،‌ شارژ سریع‌تر دستگاه و ساخت ویبره اختصاصی برای اپلی‌ها معرفی می‌شود


ساخت Passcode با طول دلخواه
در حالت پیش‌فرض، طول کلمه‌عبور آی‌فون چهار کاراکتری است و برای ساخت یک Passcode طولانی‌تر به صورت زیر عمل کنیم. از Settings به بخش General وارد شوید و قسمت Passcode Lock را انتخاب کنید و گزینه Simple Passcode را در حالت Off قرار دهید.کلمه‌عبور دلخواه خود را وارد کنید واز این به بعد لاک‌اسکرین برای ورود رمزعبور جدید تغییر می‌کند.
شارژ سریع‌تر دستگاه
اگر در هنگام شارژ، آی‌فون را در حالت Airplane Mode قرار دهید، دستگاه دو برابر سریع‌تر شارژ خواهد شد. البته به یاد داشته باشید که در Airplane Mode، تلفن شما در دسترس نخواهد بود، پس بعد از تکمیل فرآیند شارژ، دستگاه را از این حالت خارج کنید.
 ساخت ویبره اختصاصی
برای ساخت ویبره اختصاصی، مراحل زیر را باید در گوشی اعمال کرد.برای این کار از قسمت Settings وارد بخش Sounds شوید و به پایین صفحه رفته و ابتدا Ringtone و سپس گزینه Vibration را انتخاب کنید.
حالا در بخش Custom، گزینه Create New Vibration را انتخاب کنید و حالا با زدن و نگه‌داشتن انگشت خود بر روی صفحه، ویبره اختصاصی خود را بسازید و در پایان، پس از زدن کلید Stop، آن را ذخیره کنید.

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد