پاپو
تاریخ انتشار : 19 فروردین 1394 16:01

جی۴ از امروز و پیش از عرضه‌ رسمی توسط ۴٫۰۰۰ کاربر آزمایش می‌ شود

ال‌جی نسل جدید پرچمدار خود را با عنوان جی۴ در هشتم اردیبهشت ماه معرفی می‌کند. این کمپانی کره‌ای از امروز پرچمدار خود را دراختیار ۴٫۰۰۰ کاربر قرار داده تا آن را پیش از عرضه‌ی عمومی مورد آزمایش قرار دهند.

براساس اطلاعات ارائه شده کمپانی ال‌جی از امروز جی۴، نسل جدید پرچمدار خود را در بیش از ۱۵ کشور در اختیار ۴۰۰۰ کاربر قرار می‌دهد تا پیش از عرضه‌ی رسمی این محصول بازخورد کاربران را از این گوشی دریافت کند. این گوشی‌هوشمند از امروز در کشور کره در اختیار کاربران منتخب قرار گرفته و از روزهای آینده نیز در کشورهایی نظیر ترکیه، اندونزی، سنگاپور، آمریکا، چین، هند، برزیل، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، مکزیک، ژاپن و هنگ‌کنک در اختیار افرادی که پیش از این انتخاب شده‌اند، قرار خواهد گرفت. کابران منتخب جی ۴ را برای سی روز در اختیار داشته و از آن استفاده خواهند کرد.

هنوز مشخص نیست که این افراد چگونه انتخاب شده‌اند. ال‌جی عنوان کرده که این افراد براساس پاسخ‌ خود به سوالات مطرح شده، برگزیده شده‌اند. داوطلبان با اشتراک‌گذاری تجربیات کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر و ویبو از شانس بیشتری برخوردار خواهند بود.

تست کردن یک گوشی‌هوشمند پیش از عرضه‌ی رسمی به نوبه‌ی خود کاری بسیار هیجان‌انگیز است، حال آنکه اگر این محصول یکی از پرچمداران اندرویدی باشد، قضیه‌ برای هر عاشق فناوری بسیار لذت بخش‌تر می‌شود. ال‌جی پیش از آغاز برنامه‌ی انتخابی خود در هر کشور، آن را از طریق نمایند‌گی‌های خود به اطلاع کاربران می‌رساند.

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۲

  • تبلت فون ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    گوشی خوبیه

  • طراحی سایت ۲۰ دی ۱۳۹۴

    ال جی همیشه ظاهر خوبی داره اما کارایی و دوام نه خیلی…

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد