پاپو
تاریخ انتشار : 01 آذر 1393 14:13

تبدیل تلفن هوشمند به دوربین پولاروید (عکس)

273601_199

اعضای یک تیم برنامه‌نویسی و تولید سخت‌افزار در آنجلس به تازگی اولین محصول کارگاه طراحی خود را ارائه کرده اند. این دستگاه در واقع یک گجت کوچک می‌باشد که می‌تواند تلفن هوشمند شما را به یک دوربین پولاروید (Polaroid) تبدیل نماید و تصاویر شما را بلافاصله پس از عکس برداری چاپ کند. با جزئیات بیشتر در خدمت شما هستیم.

این کارگاه برنامه‌نویسی که متشکل از ۱۲ نفر متخصص سخت‌افزار و نرم‌افزار می‌باشد بیش از ۲ سال است که بر روی این پروژه کوچک کار می‌کنند و نهایتاً موفق شدند تا نتیجه کار خود را در قالب این پروژه به اذهان و ابصار عمومی ارائه کنند. این کارگاه که نام پروژه و شرکت خود را Prynt نامیده است، در ابتدا نزدیک دو هفته پیش، این پروژه را در کنفرانس سالانه شرکت Tech Crunch معرفی کرد و از طرف‌داران بسیاری نیز برخوردار گردید زیرا دارندگان تلفن‌های همراه هوشمند همواره خواهان داشتن یک دوربین کوچک بودند که بتواند عکس‌های گرفته شده توسط آنان را به سرعت چاپ نماید و این دقیقاً همان کاریست که دوربین‌های Polaroid به‌خوبی آن را انجام می‌دهند. نمونه‌های قبلی این دوربین‌ها در دهه های گذشته هم به شیوه های ابتدایی تولید میشدند و بطور حتم والدین همه ما نمونه‌هایی از آن‌ها را در جوانی خود دیده اند.

محصول تولید شده این شرکت هم‌اکنون می‌تواند تصاویر را پس از گرفته شدن نهایتاً پس از ۳۰ ثانیه به صورت چاپ شده در اختیار کاربر قرار دهد. اینکه دستگاه کوچک و مفید پس از ارائه عمومی تنها ۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. این پروژه پس از جذب کمک‌های مالی گسترده وب‌سایت Kickstarter فروش انبوه خود را به صورت عمومی آغاز خواهد کرد. یکی از امکانات جالب اپلیکیشن همراه این گجت انست که این دستگاه به هنگام گرفتن تصویر مجزا ار عکس اصلی یک ویدیو کوتاه ۳۰ ثانیه ای از حوالی زمان تصویر برداری تهیه میکند و آن را به شبکه‌های ابری خود می‌فرستد و در واقع شما همواره آرشیوی کامل از تمامی لحظات به‌یادماندنی به همراه خواهید داشت. سپس اگر کاغذ عکس را به همراه داشته باشید، میتوانید با گرفتن آن در مقابل دوربین گوشی خود همان ۳۰ ثانیه ویدیو را نیز در قاب عکس گرفته شده تماشا کنید. این ویژگی برای طرفداران فیلم و عکس یک ویژگی بسیار جالب محسوب می‌شود.

نمونه این دستگاه را می‌توانید در تصویر بالا مشاهده کنید. ضمنا ویدیوی پیش نمایش و شیوه کارکرد این گجت جالب به زودی از گروه ویدیو رسانه تاچ بصورت دوبله شده منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد