پاپو
تاریخ انتشار : 28 مهر 1393 11:44

موضوع نوشته: صفحه نخست » دنیای فناوری »


بهترین تبلت های دانشجویی در ایران (عکس)

best-student-tablet-in-pictures

در این مطلب بهترین تبلت های دانشجویی در بازار ایران را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم . البته این نکته را در نظر داشته باشید که بعضی این محصولات در بازار ایران دارای قیمت هایی نسبتا بالا می باشند . در ادامه با ما همراه باشید .

مایکروسافت سر فیس پرو ۳
Surface Pro 3 یکی از بهترین لپ تاپ – تبلت های بازار است که ویندوز ۸٫۱ روی آن در حال اجراست .سر فیس پرو از یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی با سایزی مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان بهره می برد ، مخصوصا وقتی که نرم افزار OneNote در حال اجراست این سایز مناسب و معقول بیشتر جلب توجه میکند. یک صفحه کلید جانبی نیز برای یادداشت برداری همراه با این محصول به شما ارائه میشود.

 

The-student-s-Tablet-PHOTOS-irannaz-com-5

در حالی که ویندوز ۸٫۱ از نظر برخی ها یک عیب بزرگ است اما واقعا این ویندوز در سر فیس پرو ۳ ، طعم و مزه ای دیگر دارد و صفحه نمایش لمسی این طعم را شیرین تر می کند.

 

اپل ای پد ایر
به جرئت میتوان این نکته را گفت که اپل بهترین محصولات آموزشی را برای دانش آموزان و دانشجویان تولید می کند. تبلت اپل ای پد ایر  ویژگی هایی مانند ، سایز ۱۰٫۱ اینچی ، وزن ۴۶۹ گرم ، پردازنده ی ۲ هسته ای ۱٫۳GHz ، دوربین عقب و جلو ، میتواند یکی از گزینه های خرید برای دانشجویان باشد . قیمت این تبلت بسته به ظرفیت ذخیره سازی متفاوت است.

 

The-student-s-Tablet-PHOTOS-irannaz-com-4

 

شاید قبل از ارائه ی مایکروسافت افیس برای ایپد ، این موضوع یکی از مهم ترین دغدعه های استفاده کنندگان از این محصول بود. اما با انتشار مایکروسافت آفیس برای iPad ، گرایش اغلب دانشجویان به آیپد برای مسائل تحصیلی و آموزشی بیشتر شد. شما در ایپد میتوانید از کلیه نرم افزار های مجموعه افیس مانند اکسل ، ورد و … استفاده کنید.

 

سامسونگ گلکسی نوت پرو ۱۲٫۲
سامسونگ در حال حاضر یکی از بهترین تولید کنندگان تلفن همراه در جهان است. این کمپانی کره ای در زمینه ساخت تبلت ها نیز دستی بر آتش دارد. البته دستی که در چند سال اخیر محصولات خارق العاده ای در زمینه تبلت ها خق کرده است

 

The-student-s-Tablet-PHOTOS-irannaz-com-3

Galaxy Tab Pro 12.2 یکی از بهترین تبلت های سامسونگ می باشد که میتواند برای دانشجویان یکی از گزینه های اصلی خرید باشد. این تبلت با سایز ۱۲٫۲ اینچی و وزن ۷۵۳ گرم نسبت به ای پد ایر کمی بزرگتر و سنگین تر است. نوت پرو از سیستم عامل اندروید ۴٫۴ با مجموعه ای کامل از برنامه های کاربردی بهره می برد. همچنین قابلیت پشتیبانی از انواع سرویس های ارتباطی مانند ۳G ، ۴G ،WIFI را دارد.

 

ایسوس ویوو تب نوت ۸
این تبلت مخصوص کسانی ساخته شده است که علاقه زیادی به نوشتن با تبلت دارند. در هنگام خرید یک قلم نیز به شما ارائه میشود. این تبلت میتواند از تمامی سرویس های آفیس مایکروسافت ، طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی و ویندوز ۸٫۱ پشتیبانی کند.

 

The-student-s-Tablet-PHOTOS-irannaz-com-2

با سایز ۸ اینچی ، استفاده از این تبلت به عنوان کامپیوتر شخصی معقول به نظر نمی رسد. اما سایز این تبلت بسیار مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان است. از لحاظ قیمت نیز از سایر رقبا دارای قیمت کمتری است  و میتواند گزینه ای مناسب به عنوان ” کامپیوتر دوم “‌باشد.

 

ایسوس ممو پد هفت
کسانی که به دنبال تبلتی سبک ، ارزان قیمت ، و قابل حمل هستند ، ایسوس ممو پد هفت بهترین گزینه برای آن هست. این تبلت دارای ویژگی هایی مانند پردازنده ی ۴ هسته ای ۱٫۳۳ GHz و اندروید ۴٫۴ کیت کت می باشد که با قیمت ۳۷۹ هزار تومان بسیار مناسب به نظر میرسد. حافظه ی ذخیره سازی ۱۶GB این تبلت را میتوان تا ۶۴GB به وسیله ی کارت میکرو اس دی ارتقا داد. سایز این تبلت ۷ اینچ می باشد.

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد