پاپو
تاریخ انتشار : 19 فروردین 1397 11:27

اگر اهل پوشیدن شلوار گشاد هستید بخوانید

کمد لباس هیچ خانمی بدون مدل های مختلف شلوار جین زنانه کامل نیست. پوشیدن شلوار جین محبوب ترین استایل غیر رسمی (casual) دنیا است. شلوار جین های درست شده از پارچه دنیم (denim) اسامی مختلفی دارند که به آن مدل یا کات (cut) های مختلف گفته می شود.

شلوارهای تنگ از پرطرفدارترین طرح ها هستند که به راحتی می شود آنها را با سایر لباس ها ست کنید اما شلوارهایی که گشاد هستند کمی پیچیده ترند و آنها را نمی توان با هر چیزی ست کرد و برای شیک تر شدن استایل این شلوارها باید دقت بیشتری کرد. فصل سرد زمستان که به اتمام برسد زمان آن می رسد که شلوارهای گشادتر را از کمد بیرون آورد و آن را با لباس های زیبا و رنگارنگ تابستانی پوشید. اگر می خواهید در این شلوارها شیک تر و جذاب تر دیده شوید، نکاتی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید.

۱) شلوار گشاد را در رنگهای خنثی، مثل خاکستری، مشکی، سفید، کرم و یا شتری انتخاب کنید

اگر مدتهاست شلوار مدل گشاد تن نکرده اید، انتخاب رنگی که مناسب اندام و هماهنگ با سایر لباس هایتان باشد کمی دشوار خواهد بود. اما رنگهای خنثی همیشه راحت ترین رنگهای انتخابی هستند که به راحتی می توانید آنها را با رنگهای مختلف ست کنید. هرچند ما مخالف رنگ های شاد و جذاب نظیر قرمز یا نارنجی نیستیم اما اگر انتخاب برایتان سخت است بهترین گزینه رنگ های خنثی هستند.

اگر انتخاب رنگ های شاد و جذاب برایتان سخت است بهترین گزینه رنگ های خنثی هستند

۲) شلوار گشاد جین بپوشید

شلوار گشاد جین در رنگ تیره، می تواند برای یک گردهمی دوستانه مناسب باشد. همین طور، طرح مناسب و شیکی برای سرکار رفتن است. این مدل شلوار را با کفش های تخت یا پاشنه دار و حتی کفش های کتانی ست کنید.

شلوار گشاد جین در رنگ تیره، برای یک گردهمی دوستانه و سر کار رفتن مناسب می باشد

۳) پیراهنتان را در شلوار قرار دهید

با نشان دادن خط کمر کاری می کنید که اندامتان زیباتر جلوه کند. اگر بلوز یا پیراهنی که با شلوار گشاد به تن کرده اید روی کمر را بگیرد باعث می شود نامرتب به نظر برسید. شاید یک پیراهن گشاد روی شلوار تنگ زیبا جلوه کند اما بلوز گشاد در کنار شلواری که همین خصوصیت را دارد جلوه خوبی نخواهد داشت.

با نشان دادن خط کمر کاری می کنید که اندامتان زیباتر جلوه کند

۴) از سر تا پا یکرنگ بپوشید

می توانید این سبک را نیز انتخاب کنید، یک رنگ را در نظر بگیرید و از سر تا پا لباس هایتان را در همان رنگ انتخاب کنید. این یکدست بودن نیز سبک خاصی خواهد بود. یکرنگ بودن لباس ها شما را بیشتر به چشم می آورد. در عین حال می توانید قد شلوار را حتی بلندتر از روی کفش در نظر بگیرید. دیده نشدن پا و کفش باعث می شود قد بلندتر به نظر برسید.

یکرنگ بودن لباس ها شما را بیشتر به چشم می آورد

۵) شلوار گشاد با دمپای کوتاه بپوشید

شاید این مدل را دوست نداشته باشید. این استایل کمی ریسکی تر از انتخاب یک شلوار سراسر بلند است. اما در عین حال این مدل شلوار می تواند با نشان دادن مچ پاهایتان سبک خاصی به استایل شما بدهد. برخی از اندام ها مناسب این مدل لباس پوشیدن هستند ، شما نیز می توانید این بار یک شلوار گشاد با قدی برش داده شده و کوتاهتر را امتحان کنید شاید از آن خوشتان آمد. این مدل شلوار را بهتر است با کفشی زنانه و پاشنه دار بپوشید.

این مدل شلوار می تواند با نشان دادن مچ پاهایتان سبک خاصی به استایل شما بدهد

شلوار گشاد خصوصا با پارچه های نخی یا لینن انتخاب مناسبی برای زمانهایی که هوا گرم می شود هستند. لازم است برای استقبال از تابستان دو رنگ شلوار گشاد در کمد هر خانمی باشد.

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد