پاپو
تاریخ انتشار : 03 دی 1393 16:29

موضوع نوشته: صفحه نخست » دنیای فناوری »


ال‌جی عضو جدید بلندگوهای بی‌سیم Sonos رامعرفی کرد

LGSpeakerInt

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۴ میلادی تولیدکنندگان ابزار‌های الکترونیک که در نمایشگاه CES 2015 حاضر خواهند شد با سرعت بیشتری نسبت به معرفی محصولات جدید خود اقدام می‌کنند. ال‌جی از جمله‌ی کمپانی‌هایی است که حضور پررنگی در این نمایشگاه دارد و امروز از اسپیکر‌های Music Flow بی‌سیم خود پرده برداشته است.

ال‌جی از نسل جدید بلندگوهای بی‌سیم Music Flow پرده برداشت. کره‌ای‌ها پیش از این نیز در نمایشگاه IFA برلین شماری از این بلندگوها را به نمایش گذاشته بود، اما این بار شاهد عرضه‌ی عضو جدیدی از این خانواده با نام H4 هستیم که نیروی مورد نیاز برای کار کردن را از باتری‌ها دریافت می‌کند. ال‌جی مدعی است که استفاده از ارتباط وای‌-فای برای اتصال به این بلندگوها مزایایی دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به امکان ادامه‌ی پخش موزیک از طریق گوشی‌هوشمند حتی در زمان برقراری مکالمات تلفنی نیز نام برد.

بلندگوهای سری Sonos ال‌جی چند ماه پیش با امکان برقراری ارتباط از طریق وای-فای معرفی شدند، اما بلندگوهای Music Flow به‌همراه اپلیکیشن مخصوص iOS و اندروید محصولی است که ال‌جی اخیرا آن را توسعه داده است. درکنار بلندگوهای جدید معرفی شده، ال‌جی سه بلندگوی دیگر را نیز با امکان برقراری ارتباط بی‌سیم در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد