پاپو
تاریخ انتشار : 12 بهمن 1395 15:13

موضوع نوشته: صفحه نخست » دسته‌بندی نشده »


اطلاعات مختصر درباره آمازون

در ابتدا مختصری به سایت آمازون می پردازیم سپس نحوه ساخت آکانت و در آخر ردیم گیفت کارت آمازون و خرید از آمازون رو به شما آموزش میدهیم.

آمازون

آمازون هم اکنون یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جهان است که  در سال ۱۹۹۴ که ۱۳۷۲ شمسی می شود تاسیس شد که بیس کار آمازون با فروش کتاب آغاز شد که در حال حاضر انواع اقسام کالا ها اعم از نو و دسته دوم را ارائه می دهد. نام این وبسایت برگرفته از رودخانه ای در آمریکای جنوبی به اسم آمازون ، که بزرگترین رودخانه جهان میباشد که جف بزوس( jeff bezos) معتقد بود که روزی سایتش بزرگترین سایت فروش کتاب در جهان خواهد شد. و این اتفاق افتاد و نه تنها در زمینه کتاب بلکه آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جهان شد. که امروزه میلیون ها کاربرخرید از آمازون را دارند

جهت ساخت اکانت در ابتدا شما میبایست در وبسایت آمازون ثبت نام کنید. که به آدرس www.amazon.com  مراجعه کنید.در بالای سایت گوشه سمت راست نوشته شده   new customer? که شما با کلیک بر روی متن انگلیسی قرمز رنگی که بنده برایتان گذاشتم شما مستقیما به صفحه ثبت نام هدایت می شوید. در این بخش که همانند بقیه ثبت نام ها نیاز به نام، ایمیل، پسورد،تایید پسوردتان و در آخر تایید مشخصاتتان نیاز دارید.

بعد از ثبت نام وارد اکانتتان شوید و بخش Your account را انتخاب کنید. سپس بروی ردیم  گیفت کارت  کلیک کنید.

سپس کد را در کادر شماره ۱ وارد کنید(در بخش شماره ۲ شارژ فعلی اکانت شما را نشان میدهد)

جهت دیدن ادامه آموزش به سایت خرید گیفت کارت مراجعه کنید

باتشکر گروه یورکاردز ارائه دهنده انواع گیفت کارت اپل گیفت کارت پلی استیشن  ( خرید گیفت کارت پلی استیشن )گیفت کارت گوگل پلی، آموزش ساخت اپل آیدی  و…….

منبع : yourcards.net

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد