پاپو

موضوع نوشته: صفحه نخست » عروسکو، مرجع برندهای عروسی

عروسـکو؛ سایت برندهای عروسی در سال جدید

همراه با سایت عروسی «عروسکو» در سال جدید (سال ۱۳۹۷) مراسم عروسی متفاوت و منحصر به فردی را برای زوج‌های جوان و موفقیت بیشتر را برای کلیه فعالان این حوزه به ارمغان خواهد آورد.

عروسکو اولین عید نوروزی است که میهمان ایرانیان است.  در این مدت زمان کم (از اردیبهشت ۱۳۹۶) با سرعت بسیار زیادی جلو رفته و با یاری مشتریان خود توانسته گام‌های موثری را در بهبود وضعیت مشاغل عروسی بردارد و امروز با کمال افتخار آماری شگفت‌آور را  اعلام می‌کند. سایت عروسکو با حضور گرم زوج‌های ایرانی تا به امروز، بیش از سه میلیون مخاطب در رسانه‌های مختلف خود، به طور کاملا فعال داشته و روز به روز هم به این آمار افزوده می‌شود، این اتفاق رخ نمی ‌داد اگر همراهی و سخاوت شما بزرگواران و حامیان سایت نبود.

برنامه های وب‌سایت عروسکو در سال ۱۳۹۷

عروسکو در اولین سال فعالیت نقشی پر رنگ و تاثیرگذار را ایفا کرد. برای سال جدید نیز بر مبنای برنامه‌ریزی‌های پیشین آمادگی برای میزبانی و اسپانسری قدرتمند تبلیغاتی مشترکین عروسکو (برندهای عروسی) به شرح ذیل اعلام می‌شود.

– راه‌اندازی پایگاه‌های متعدد تبلیغاتی در کل کشور

از جمله برنامه‌های جدید وب سایت عروسکو بعد از ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی، راه‌اندازی پایگاه‌های بزرگ تبلیغاتی در همه شهرهای کشور است، این ایده منحصرا توسط تیم عروسکو اجرا و پیاده‌سازی می‌شود که مسلما آمار بازدهی تبلیغات را برای مشترکین دو تا سه برابر بیشتر خواهد کرد . این ایده در جهت دستیابی به هدف اصلی سایت یعنی تصرف بازار تبلیغاتی است. کم و کیف و جزئیات بیشتر طرح به مرور زمان برای همگان قابل رویت می‌شود.

– اسپانسری و بسترسازی برای پایگاه بین‌المللی دایرکتوری برندهای عروسی

در سال ۱۳۹۷ یکی دیگر از رویدادهای بزرگ در عرصه ودینگ، همکاری سایت عروسکو با بزرگترین دایرکتوری مشاغل عروسی است که خدمات و سرویس‌های ویژه‌ای را برای فعالان این حوزه آماده ارائه دارد. چگونگی طرح به زودی و در سال جدید به اطلاع یکایک مشتریان خواهد رسید.

– تغییرات در فواصل زمانی اعلام نتایج برندهای برتر عروسی کشور

با توجه به ثبات پدید آمده در نتایج برندهای عروسی در هر ماه، سال جدید به فاصله هر سه ماه اعلام نتایج و به روز رسانی در جداول رتب‌ بندی صورت می‌گیرد. که بر طبق آن در یکم فروردین ۱۳۹۷،  یکم تیرماه ۱۳۹۷، یکم مهر ماه ۱۳۹۷ و یکم دی ماه ۱۳۹۷ به روزرسانی جداول انجام خواهد شد.

– آغاز جشنواره برندهای عروسی سال ۱۳۹۷

عروسکو سال جدید با جشنواره جدید همراه مشتریان خواهد بود. فستیوال برندهای طلایی عروسی بزرگترین مراسم فرش قرمز در ایران و جهان به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

– اعمال محدودیت در خرید اشتراک‌های سایت

طرح دیگری که در سال جدید اجرایی می‌شود، اعمال محدودیت در خرید اشتراک‌های تبلیغاتی است. همانطور که پیش‌تر هم اشاره شدده بود تبلیغات در عروسکو ویژه‌ی برندهای معتبر و فعال عروسی است و کیفیت تبلیغات مندرج در سایت بسیار اهمیت دارد، بر همین اساس سایت عروسکو محدودیتی را از تاریخ ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ برای پذیرش تبلیغاتش اعمال خواهد کرد که متعاقبا اعلام می‌شود.  لازم به ذکر است این طرح مشمول ثبت‌نامی‌های سال ۹۷ به بعد بوده و اختلالی برای قبلی‌ها ایجاد نخواهد شد.

با سایت عروسکو روزهای خاص و هیجان‌انگیزی را سپری خواهید کرد. در آخر امیدواریم، سال خوش و پر برکتی را پیش رو داشته باشید و در سال جدید روزهای پر از موفقیت و شادکامی برایتان رقم بخورد.

تاریخ انتشار : 29 اسفند 1396 16:25

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد