پاپو

موضوع نوشته: صفحه نخست » تولید محتوا، برای رشد کسب و کار اینترنتی

اگر شما نیز در وبسایت‌های معتبر ایرانی و خارجی گشتی زده باشید حتما مشاهده کرده‌اید که تمامی سایت‌ها دارای بخش وبلاگ برای تولید محتوا هستند. دلیل این امر این است که تولید محتوا لازمه بقای هر کسب و کار در وب می‌باشد. کسانی که تصور می‌کنند با طراحی سایت برای کسب و کار خود وارد دنیای وب شده‌اند کاملا در اشتباه هستند. مهم‌ترین نکته برای ورود و باقی ماندن در دنیای وب و فضای اینترنتی تولید محتوای اصولی و با زمانبندی منظم می‌باشد.

مزایای تولید محتوا

درست است که سایت شما باید ظاهری زیبا داشته باشد اما این امر به نتهایی کافی نیست. محتوای جذاب جدید علاوه بر حفظ کردن کابران موجود کاربران جدیدی را از طریق موتورهای جستجو وارد سایت شما می‌کند. تولید محتوا بدون شک رتبه سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش داده و ترافیک سایت شما بالا می‌برد.

اگر وب سایت را یک موجود زنده تصور کنیم این موجود برای بقای خود نیاز به تولید محتوا دارد تا بتواند رشد کرده و بزرگتر شود.

تولید محتوایی که به صورت هدف‌مند انجام شده و بروزرسانی‌های مداوم و منظم داشته باشد میزان تعاملات کاربران را با شما افزایش می‌دهد. همچنین امروزه تاکید بیشتر خدمات سئو و موتورهای جستجو بر تولید محتوا با کیفیت و منحصربه‌فرد است دقیقا به همین دلیل هم باید مدیران وب سایت‌ها تولید محتوا را در سایت خود جدی بگیرند.

تولید محتوا با اهداف مختلفی صورت می‌گیرد و می‌تواند مزایای مختلفی را به همراه داشته باشد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

سایت برای موتورهای جست و جو بهینه می‌شود

بالابردن رتبه سایت در موتورهای جست و جو و شناساندن سایت به آن‌ها اصلی‌ترین هدق تولید محتوا می‌تواند باشد چون همان گونه که اشاره کردیم اصلی‌ترین معیار موتورهای جست‌وجو برای پشنهاد دادن سایت به کاربران داشتن محتواهای تازه و جدید می‌باشد.

این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که تولید محتوای غیر اصولی برای وب سایت شما از نظر سئو آسیب وارد خواهد کرد چرا که موتورهای جستجو برای رتبه‌بندی وب سایت‌ها و نتایج جستجو از قوانین و الگوریتم‌های مخصوصی استفاده می‌کنند تا بتوانند از تقلب جلوگیری کنند. اگر شما نیز با تولید محتوای غیراصولی این قوانین را رعایت نکنید نه تنها سودی نخواهید برد بلکه زیان نیز خواهید دید.

پس برای رونق کسب و کار خودتان باید محتوای جدید و ناب تولید کنید به صورتی که برای کاربران شما نیز مفید باشد.

اصلا نیاز نیست روزانه وب‌سایت شما بروزرسانی شود نکته‌ای که اهمیت دارد فعالیت و بروزرسانی منظم است، تا می‌توانید در مدیریت و ایجاد و محتوای جدید برای وب سایت خود منظم و دقیق باشید.

ورود کاربران بیشتر به سایت

از دیگر مزایای تولید محتوا برای وب سایت می‌توان به جذب کاربران جدید اشاره کرد، کاربرانی که به دنبال کالاها و یا خدمات شما هستند. بعد از بهینه شدن سایت برای موتورهای جستجو، کاربران جدیدی به سمت وب سایت شما روانه خواهند شد که مخاطب هدف شما نیز هستند و پتانسیل تبدیل شدن به مشتری را دارا می‌باشند چرا که از طریق جستجو در موتورهای جستجو وارد وب سایت شما شده‌اند.

باید به این نکته نیز توجه کنید که مخاطبان نهایی شما کابران هستند که وارد سایت شما می‌شوند نه موتوهای جست و جو پس علاوه بر رعایت قوانین موتوهای جست و جو شما باید متن‌های کاربردی در جهت کسب و کار خود تولید کنید. موتورهای جستجو تنها وسیله و رابطی هستند که به شما کمک می‌کنند تا کاربران زیادی را به سمت وب سایت خود جذب کنید اما در نهایت این نوشته‌های جالب و کاربردی شما است که این کاربران را به مشتری تبدیل خواهد کرد.

رقابت با دیگر رفبا

مزیت دیگر تولید محتوا برای وب سایت، باقی ماندن در عرصه رقابت اینترنتی و بازاریابی اینترنتی می‌باشد. با وجود اینکه محتواهای نابی تولید می‌کنید باید توجه داشته باشید که این محتواها طی گذشت زمان افت خواهند کرد و مزیت خود را از دست می‌دهند زیرا هر روز مطالب جدیدتر از سوی رقابای شما تولید خواهد شد. برای جلوگیری از این امر، شرکت متاوب به شما توصیه می‌کند که فرآیند تولید محتوای خود را به صورت مداوم ادامه دهید.

پس تولید محتوا جدید و بروزرسانی منظم وب سایت این امکان را به شما می‌دهند تا کسب و کارتان را برای موتورهای جستجو اصولی‌تر بشناسانید و به دنبال آن کاربران جدید و مخاطبان هدف خود را جذب کنید و برای ماندن در عرصه رقابت وب سایت خود را حفظ کنید.

Source : http://20tools.com/reportage/metaweb

تاریخ انتشار : 12 اسفند 1396 16:07

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد