پاپو

موضوع نوشته: صفحه نخست » تولید تا تحویل درب اختصاصی شما…!

آیا می‌دانید زمانی که صحبت از یک پکیج کامل درب فلزی از مرحله صفر تا تحویل است، دقیقا منظور چیست؟ اگر اطلاعی از این موضوع ندارید این نوشته را حتما مطالعه کنید.

ناگفته نماند منظور از انواع درب فلزی در این نوشته، همان محل مصرف آن در یک ساختمان است. برای مثال: درب حیاط، درب ورودی ساختمان، درب پارکینگ، درب لابی، و تمام درب‌هایی که در ساختمان به کار می‌روند و باید فلزی باشند، منظور نظر ماست.

منظور از پکیج کامل درب فلزی چیست؟

پیش از این که در این مورد بیشتر توضیح دهیم، لازم است بدانید تمام کارهایی که در مجموعه پایون انجام می‌شود با استفاده از تکنولوژی روز دنیا یعنی برش لیزری انجام می‌شوذ. اگر پیش از این مشتری ما بوده‌اید حتما در مورد پکیج کامل درب فلزی پایون، اهمیت امنیت درب ورودی و سیاست‌های کاری ما اطلاع دارید. اما در مراجعات حضوری و مکاتبات اینترنتی ممکن است سوالاتی مطرح شود که لازم می‌دانیم کمی بیشتر این موضوع را تشریح کرده و نقاط مبهم را شفاف کنیم.

پکیج کامل درب فلزی

وقتی سراغ یک کارگاه تولیدات صنایع فلزی سنتی برای سفارش می‌روید، تنها کاری که فکر می‌کنند باید انجام دهند، جویا شدن طرح مورد نظر شما و اندازه‌گیری ابعاد درب یا نرده است. اگر خیلی حرفه‌ای باشند آلبومی از نمونه کارهایش را به شما نشان می‌دهد. در این حالت در زمان تحویل و نصب می‌بینید که چه اشتباه بزرگی را انجام داده‌اید. یا طرح مورد نظر شما همانند رابطه بین عکس روی بستنی عروسکی و خود بستنی است یا ابعاد محصول ساخته شده دقیق نیست. زمانی که در ابعاد حتی یک میلی‌متر اختلاف وجود داشته باشد در هنگام نصب مشکل ایجاد خواهد شد.

درب‌هایی که در مجموعه پایون ساخته می‌شود، دقیقا هم در ابعاد و هم در طرح و نقشه، همان چیزی که است که شما در ذهن خود داشته‌اید. یعنی چیزی که سفارش داده بودید را تحویل می‌گیرید نه کمتر نه بیشتر!

اولین ویژگی منحصر به فرد پکیج کامل، می‌شود این که درب های برش لیزری ابعاد و طرح و نقش اختصاصی را مو به مو ارائه می دهند. اگر به گفته ما شک دارید بهتر است سری به وبسایت پایون به نشانی metaldoorart.com مراجعه کرده و از نمونه کارهای انجام شده، لذت ببرید و به دنبال حقانیت گفته ما بگردید.

در این نمونه کارها می‌توانید انواع مدل‌های درب ورودی ساختمان، مدل درب پارکینگ ، مدل درب حیاط و … را مشاهده کنید.

پس از این باید به کامل بودن درب فلزی هنگام تحویل اشاره کنیم. تفاوتی نمی‌کند که این درب برای چه منظوری باشد، درب ورودی حیاط، درب ورودی ساختمان و یا …! مناسب طرح، نقش و ابعاد اختصاصی شما، یراق آلات، قفل، چارچوب، تزیینات و حتی رنگ ارائه می شود. در نتیجه وقتی می گوییم پکیج، یعنی سیر تا پیاز اجرای درب ساختمان در دستان شما قرار خواهد گرفت.

سخن آخر

مجموعه صنایع فلزی پایون (metaldoorart) دو ویژگی مهم دیگر دارد. نخست اینکه ما قادر به ارائه خدمات در سراسر کشور هستیم. (هم می توانید به نمایندگی ها مراجعه کنید و هم امکان ثبت سفارش و ارسال مستقیم از طریق خط تولید ما وجود دارد). دوم اینکه در رابطه با محصولات فلزی پایون باید می‌توان به انعطاف و آینده‌نگری درب فلزی پایون اشاره کنیم. برای مثال: اگر در حال حاضر قصد اجرای جک و کنترل از راه دور به طور مثال برای درب حیاط و یا درب پارکینگ را ندارید، محل اتصال پیش بینی شده و در بازه ای از طول عمر درب امکان افزودن این قابلیت وجود خواهد داشت.

دفتر فروش تبریز: میدان بسیج – نرسیده به ورودی مرزداران – درب فلزی پایون
شماره تماس: ۷۲-۳۶۳۷۴۲۷۱ (۰۴۱)
فکس: ۳۶۳۷۴۲۱۲ (۰۴۱)

دفتر فروش تهران: بزرگراه رسالت، بعد از سید خندان، ۵۰ متر مانده به حسن بنا جنوبی، پلاک ۱۱۱۴، درب فلزی پایون
شماره تماس: ۲۶۱۴۱۲۵۹ – ۲۲۵۳۴۶۲۳ (۰۲۱)

لینک منبع : http://www.economicaffairs.ir/?page_id=6255

تاریخ انتشار : 27 خرداد 1397 20:43

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۰

ارسال نظر

لوگو اسپانسر


کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت پاپو محفوظ میباشد